Mania Zones
Welcome, Guest. Please login or register.
08 August 2020 à 15:53:29
272266 Posts in 29369 Topics by 377190 Members
Latest Member: rubens300
Mania Zones  |  ZONES  |  Netherlands  |  Noord-Brabant  |  tmuf « previous next »
Pages: [1]
Author Topic: tmuf  (Read 2046 times)
-Wouter
ManiaNoob
*

View Profile WWW Email
« on: 25 December 2007 à 13:29:57 »

wanneer komt tmu forever uit?
ik zit er op te wachten.
er zijn namelijk niewe blocks!
en twee nieuwe enviroiments(denk ik).

wouter4009

Zo, weg met mijn afgrijselijke sig.
[CMC]Zooz
ManiaModo
ManiaFan

Netherlands Moderator

View Profile
« Reply #1 on: 27 December 2007 à 14:10:00 »

Er zijn geen nieuwe environments, en slechts enkele nieuwe blocks. Wel een nieuwe TA-achtige gamemode. Het komt over een paar maanden uit waarschijnlijk, maar niets is zeker. Het correcte antwoord zou zijn "het komt uit wanneer het af is".
-Wouter
ManiaNoob
*

View Profile WWW Email
« Reply #2 on: 11 March 2008 à 10:53:40 »

Er zijn geen nieuwe environments, en slechts enkele nieuwe blocks. Wel een nieuwe TA-achtige gamemode. Het komt over een paar maanden uit waarschijnlijk, maar niets is zeker. Het correcte antwoord zou zijn "het komt uit wanneer het af is".
Op bol.com komt het over 5 maanden!
Who cares to look???

Heh!

Bye!
Wouter4009/W Is Cool/Wertkonijn1000

capitan!
ManiaNoob
*

pelikaanit@hotmail.de
View Profile Email
« Reply #3 on: 03 April 2008 à 15:17:41 »

maar dat kan je echt niet zeggen, wanneer eindelijk tmf komt; daar waaren veele termijnen en het is altijd nog niet te hebben Triste

[CMC]Zooz
ManiaModo
ManiaFan

Netherlands Moderator

View Profile
« Reply #4 on: 03 April 2008 à 16:27:32 »

Het is nu al een tijdje 11 april, en dat is al bijna dus zoiets zal het wel worden
-Wouter
ManiaNoob
*

View Profile WWW Email
« Reply #5 on: 08 April 2008 à 07:16:33 »

IK WEET HET! 24 APRIL KOMT TMU-F!!! JEEE!!!!!!! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Pages: [1]
Mania Zones  |  ZONES  |  Netherlands  |  Noord-Brabant  |  tmuf « previous next »
    Jump to: