Mania Zones
Welcome, Guest. Please login or register.
03 September 2010 à 04:52:45
233259 Posts in 20795 Topics by 279303 Members
Latest Member: matthew2134
Mania Zones  |  ZONES  |  Netherlands  |  Tournament For Kika « previous next »
Pages: [1] 2 3
Author Topic: Tournament For Kika  (Read 1584 times)
[GRC]ŘѲΡŔѲΡ
ManiaMember

View Profile Email
« on: 19 November 2008 à 15:20:09 »

Op 27, 28 en 29 december aanstaande organiseert GRC een tournooi ten bate van KiKa.

Wat is GRC ?

GRC staat voor Gewoon Racen Clan en is een clan die aan races doet bij het online racespel Trackmania.
De clan is opgezet door 3 vrienden Dourkilt, Meeuw en Rambi die allen helemaal gek zijn van dit spelletje. Op dit moment heeft GRC 35 leden waaronder Sander (16).

Sander heeft nu voor de 2e keer kanker en op dit moment schijnt het redelijk goed met hem te gaan.
Wanneer het maar even kan pakt ook Sander zijn online raceauto en rijdt hij gezellig met de rest van de clan mee.
Het GRC-team en andere leden zijn erg met hem (en andere kinderen met kanker) begaan en hebben besloten om een toernooi ten bate van KiKa te organiseren waarbij de opbrengst geheel ten goede komt van KiKa.

Het toernooi wordt gehouden over meerdere dagen waarbij iedere clan gevraagd wordt 3 banen aan te leveren, deze tracks worden via loting toegewezen aan een match (eerst worden de clans tegen elkaar uitgeloot, daarna worden aan deze matches de tracks geloot).

Het minimale aantal clans is gesteld op 8 en iedere clan bestaat uit 5 deelnemers. Een match wordt gereden over 6 tracks.

Deelname aan het tournooi kost € 2,- per deelnemer per clan (per clan dus € 10,- basis inleg).

Als er mensen zijn die in een clan zitten of een clan hebben en interesse heeft?
Klik op deze link voor nog meer info, en hier kun je je ook aanmelden voor het toernooitje
« Last Edit: 23 November 2008 à 20:23:56 by [GRC]ŘѲΡŔѲΡ » Logged
»єѕט«Щøқi
ManiaNoob
*

View Profile Email
« Reply #1 on: 19 November 2008 à 15:40:14 »

Hey,

Ik vind het wel een goed idee Clin d'oeil
Alleen hoe weten de deelnemers dat het geld echt bij KiKa Komt?

Groeten Woki
[GRC]ŘѲΡŔѲΡ
ManiaMember

View Profile Email
« Reply #2 on: 19 November 2008 à 15:49:47 »

Hey,

Ik vind het wel een goed idee Clin d'oeil
Alleen hoe weten de deelnemers dat het geld echt bij KiKa Komt?

Groeten Woki
Onze clan staat via E-mail in contact met KiKa en 1 van de organisatie KiKa zal daar vast een bevestiging van kunnen geven,
maar ik zal het even navragen, aangezien ik niet degene ben die het hele gedoe organiseert
»єѕט«Щøқi
ManiaNoob
*

View Profile Email
« Reply #3 on: 19 November 2008 à 16:18:26 »

Oke,

Ik zal het eens op ons forum knallen Clin d'oeil

gr woki
[R602]Klompie
ManiaPlayer
**

View Profile Email
« Reply #4 on: 19 November 2008 à 18:49:31 »

Uiteraard doen wij van R602 mee!!! Geweldig idee mannen. Zorg ook ff voor een rekening nr. hier op het forum,kunnen we ook  wat extra's storten.
veel succes en indien hulp nodig....BRUL maar!!

Klomp
[GRC]ŘѲΡŔѲΡ
ManiaMember

View Profile Email
« Reply #5 on: 19 November 2008 à 19:03:51 »

Rekening ed word nog over gedacht, aangezien niet iedereen gerechtigd is om geld van een rekening over te boeken.
Enkele suggesties over de betaling zou fijn zijn Clin d'oeil
ĐΞTheBunn¥
ManiaMember

View Profile WWW
« Reply #6 on: 19 November 2008 à 20:11:10 »

Denk dat je vertrouwen moet hebben in de mensen dat ze ook iets storten, ben zelf lid van de clan Digital Evolution. Met een automatische ban op de server op  HET K-woord. En willen ze dan un-banned worden, geld overmaken print screen van het overzicht maken met bepaalde gegevens onherkenbaar gemaakt natuurlijk, misschien is dat een idee om te controleren of ze geld hebben overgemaakt.

[ŞマĘČ] のॅѻॅяँนॆş॔!
ManiaNoob
*

View Profile Email
« Reply #7 on: 19 November 2008 à 20:43:32 »

Geweldig Idee! ECHT  maareh tja, da was het dag
[GRC]Muambaツ
ManiaMember

View Profile Email
« Reply #8 on: 19 November 2008 à 20:47:03 »

Ik vind het ook een geweldig idee!
Goed bedacht alleen mag ik geen geld storten Indécis
Maar ik wens iedereen die meedoet heel erg veel succes!

Succes,
Aito22
[R602]Meeuw
ManiaMember

View Profile Email
« Reply #9 on: 19 November 2008 à 20:50:33 »

Goed, laat ik me maar even melden hier, is wel zo handig Clin d'oeil

Ik ben degene die in contact staat met KiKa en ook officieel toestemming heeft gevraagd of zij akkoord zouden gaan met ons initiatief. De toestemming is gegeven en daarop is besloten het idee vorm te geven en ten uitvoer te brengen.

Er wordt achter de schermen druk gewerkt om de hele boel op orde te krijgen, tracks te fixen en tevens ook de "hoofdprijzen"  op tijd te regelen. Het is natuurlijk een tournooi en daarbij horen "prijzen" die te winnen zijn Clin d'oeil De winnende clan ontvangt een KiKa beer (wie van de leden of clanleaders de beer ontvangt mag men zelf uit maken daar bemoeien we ons verder niet mee, ik zorg wel voor de verzending naar de winnaar), en ook de rijder die de meeste punten haalt gedurende het gehele tournooi wordt winnaar van een KiKa beer (dit wordt nog een karwei om dat bij te gaan houden maar dat moet gewoon gaan lukken Clin d'oeil ). Het leuke van deze "hoofdprijzen"  is natuurlijk dat ook op dat gebied KiKa nog eens extra gesteund wordt.

Het punt rekeningnummer is nog even de vraag maar het ziet er naar uit dat ik dat ook maar gewoon erbij pak (heb nog wel ergens een rekeningnummer waar ik het kwijt kan zonder dat er wat mee gebeurt verder). Hoe ik ga bewijzen dat ik alle bedragen die men sponsort ook daadwerkelijk worden overgemaakt ?? Das niet heel makkelijk zwart op wit te zetten, maar ik kan zowel hier als op ons forum een balans neerzetten, eventueel met de clan namen erbij (hoewel me dat laatste niet zo netjes lijkt) en uiteindelijk een screenshot van de overboeking (waarbij ik natuurlijk mijn saldo en info weghaal voor mijn privacy). Andere mogelijkheid is dat er een apart rekeningnummer geopend wordt.... Ik ga daar nog op terug komen.

Ik hoop dat ik iets extra duidelijkheid en informatie heb kunnen geven.

[GRC]Meeuw.

Edit: De geplande data voor nu zijn 27, 28 en de finale op 29 december, een knallend einde van dit jaar Clin d'oeil
« Last Edit: 23 November 2008 à 20:04:42 by [GRC]Meeuw » Logged
[GRC]ŘѲΡŔѲΡ
ManiaMember

View Profile Email
« Reply #10 on: 19 November 2008 à 23:03:52 »

Allereerst, TheBunny, een geweldig initiatief, ook een geweldig idee voor clans Clin d'oeil

Verder kunnen clans die zich willen aanmelden zich registreren op ons forum en het daar bij het desbetreffende topic.
Daar alles ook 'up to date' en ben je dus altijd op de hoogte.
En zoals iemand hier zei is het idd een grote kwestie van vertrouwen om geld te sturen aan mensen die je niet (persoonlijk) kent.
Maar bedenk wel dat het heel ziek, zwak en laf is om met zoiets te spotten, je gaat niet 'iets voor KiKa organiseren' om mensen te beroven van hun geld.
Dat is eigenlijk gewoon geld afpakken van ernstig zieke kinderen(en ze een mogelijke kans op genezing verminderen)
[LYNX]Weerwolf
ManiaPlayer
**

View Profile WWW Email
« Reply #11 on: 20 November 2008 à 20:10:12 »

Zeer nobel initiatief inderdaad  Clin d'oeil
Ook onze servers hebben zero-tolorance voor gebruik van dit soort ziektes in chat.
Ik zal eens kijken of er LYNX en CATS kunnen meedoen,
en daarop meteen ff de vraag of dit wel s'avonds is?
« Last Edit: 20 November 2008 à 20:42:15 by [LYNX]ฝεeŔѽѻĿҒ » Logged

[LYNX] Weerwolf
Clanfounder

Visit us:
[CAT]  BEGINNER
[LYNX] LOL OR NO LOL, ROLLERCOASTER, FASTLANES, ALLSTUNTS, CUPSERVER, ESL COMPETITION, JOKERS LAIR
[WEBSITE] http://LYNX.TMFSERVER.COM
[R602]Meeuw
ManiaMember

View Profile Email
« Reply #12 on: 20 November 2008 à 22:38:56 »

Zeer nobel initiatief inderdaad  Clin d'oeil
Ook onze servers hebben zero-tolorance voor gebruik van dit soort ziektes in chat.
Ik zal eens kijken of er LYNX en CATS kunnen meedoen,
en daarop meteen ff de vraag of dit wel s'avonds is?

Vooralsnog ga ik uit van een start tijd iedere avond om 20:00 tenzij dit op die dagen niet haalbaar is voor de rijders, dan kan er altijd nog wat geschoven worden Clin d'oeil
Ιєפσ๔υ๔є. <3
ManiaNoob
*

you want to know about EA clan? eaclan.woelmuis.nl

View Profile WWW Email
« Reply #13 on: 21 November 2008 à 19:24:27 »

mischien komen er ook een paar van djtm
als ze kunnen :S
welke banen komen er?
ik vind het een erg goed idee

gratz [djtm] legodude

you want to know about EA clan go to this url
WNxYadus
ManiaNoob
*

View Profile Email
« Reply #14 on: 21 November 2008 à 19:30:19 »

Zeker een goed plan.

Wordt alleen een Nederlands tournooi want ik wil het wel plaatsen op ons internationale forum.
www.warriornation.net
Kijk ik wie er allemaal mee wil doen.

Ik wil wel met men TM team mee doen.
Pages: [1] 2 3
Mania Zones  |  ZONES  |  Netherlands  |  Tournament For Kika « previous next »
    Jump to: